Kommentarer

Vill göra ett statement när det gäller kommentarer: jag tycker det är jättekul att få kommentarer! Jag läser dom alltid utan undantag och svarar på dom som det känns som att jag bör göra det. Så fortsätt skicka kommentarer!

Det som är lite lurigt nu är att jag måste godkänna varenda kommentar här på WordPress innan den publiceras (använde blogg.se förr och där var det optional). Skulle jag kunna så skulle jag slå av kommentarsgodkänningsgrejen! Min erfarenhet av min blogg.se-sida är att det är rätt sällan som jag måste ta bort kommentarer (det har väl hänt kanske tio gånger under dom år jag hade den bloggen). Kommentarsgodkännande förstör mer än det tillför för min del. Direkta kommentarer gör att debatten kan bli levande och öppen och att man kan skriva direkt och ja, jag gillar det. Sedan får jag leva med att ta bort något inlägg någon gång ibland.

Jag börjar få in en vana att gå in här en gång per dag och då godkänner jag (eller i undantagsfall slänger bort) kommentarer. Det tar alltså typ ett dygn innan din kommentar dyker upp. Om någon vet om man kan stänga av kommentarsgranskningsfunktionen i WordPress så hör gärna av er!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

